0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Microsoft fortryder skjult reklame

Microsoft og forlaget Benjamin har samarbejdet om lanceringen af Xbox klart i strid markedsføringsloven. Begge parter lover bod og bedring.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
JACOB CARLSEN
Foto: JACOB CARLSEN
Spil
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Spil
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Så poetisk lød det, da Benjamins magasin FHM og Microsoft i foråret 2007 i fællesskab skød et halvt år langt kampagneforløb i gang for spilkonsollen Xbox 360.

Med bryster, journalistisk appel og anprisninger mikser de to parter en reklame, der ligner journalistik.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere