0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Unge opfordres til storbyferie i eget land

VisitBritian håber, at ny kampagne kan redde en lille smule af tabet i 2020.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
John Pavel/istockphoto.com
Foto: John Pavel/istockphoto.com

Tower of London er en af de mange attraktioner, der i øjeblikket lider økonomisk fordi turister holder sig væk fra byen.

Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Rejser
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

I en ny kampagne bliver unge briter opfordret til at tage på storbyferie i deres eget land.

’Escape the Everyday’-kampagnen begynder i september og er sat i værk af VisitBritain, den engelske pendant til turistorganisationen VisitDenmark herhjemme, for at få gang i storbyturismen i løbet af efteråret og vinteren. Det skriver The Guardian.

Ligesom i Danmark lider turismeoperatørerne i Storbritannien, fordi coronakrisen holder besøgende væk fra attraktioner, hoteller og restauranter. Ikke bare fordi de store grupper af udenlandske turister holder sig væk, men også fordi færre briter selv rejser rundt.

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

    Alt om Corona­virus

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce