0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Booking.com: Ufærdigt hotel er ikke vores ansvar

Selv om man booker sit hotelophold gennem Booking.com, er aftalen indgået mellem hotellet og gæsten.

Hoteller
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Booking.com har ikke ønsket at lade sig interviewe over telefonen. I stedet skriver en hotelsøgemaskinen, via et dansk mediebureau, at så snart Booking.com blev gjort opmærksom på situationen, gik kundeservice i gang med at finde en anden passende indkvartering af tilsvarende eller bedre kvalitet, står der i mailen.

»Desværre viste det sig, at det alternativ, som vi blev enige om med hr. Ravn (Hanne Ravns mand, red.) ikke levede op til hans oprindelige forventninger. Derfor refunderer vi per kulance udgifterne til den første overnatning samt yderligere 400 kr. til øvrige ekstra udgifter som resultat af hændelsen, samtidig med at vi naturligvis beklager de gener, som hr. Ravn oplevede«.

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere