0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Jeppes lejebil blev 2.000 kroner dyrere, da han skulle hente nøglerne

Dansk familie føler sig snydt af det spanske biludlejningsfirma Goldcar.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Artesia Wells/istockphoto.com/ArtesiaWells
Foto: Artesia Wells/istockphoto.com/ArtesiaWells

Forvirring. En dansk familie fra Beder ved Aarhus er kommet i klemme ved billeje på Mallorca.

Bilferie
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Bilferie
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Det bliver næsten helt kaptajn haddocksk, når Jeppe Mølbæk Bak fra Beder ved Aarhus skal beskrive sin oplevelse med biludlejningsfirmaet Goldcar i Spanien denne sommer.

»Hajer«, »tyveknægte«, »bondefangeri«, »tyveri ved højlys dag«, »afpresning« og »svindelmarked«, lyder det blandt andet.

Familien på tre var på Mallorca i juli og havde hjemmefra booket en udlejningsbil hos det spanske firma Goldcar gennem onlinebiludlejningsfirmaet Holiday Cars. Familien havde betalt 145 euro (cirka 1.080 kroner) for ni dages leje. På lejebekræftelsen stod der 'Paid in Full' ud for afsnittet '... at betale ved ankomst'.

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere