Mens lufthavnene i Danmark dropper de sociale netmedier som kundeservice-instrument, er SAS nærmest chokeret over den succes, flyselskabet har oplevet siden lanceringen af selskabets Facebook-side i januar 2010.
Dengang gik SAS i luften med det formål at bruge Facebook-siden som en platform for markedsføring og pr, og selskabet var man så ambitiøst, at man satsede på at få hele 10.000 medlemmer det første år.
Men det har vist sig, at antallet af brugere på SAS' Facebook-side eksploderede i takt med, at den islandske askesky bredte sig og lammede flytrafikken i Europa.
Der skete en fejl, prøv igen senere
Der skete en fejl, prøv igen senere eller søg hjælp via vores kundecenter
Bliv en del af fællesskabet på Politiken
Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.
Prøv nuEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her
Allerede abonnent? Log ind her