0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Carlsberg bliver hovedsponsor i OB

Bryggeriet indgår fem-årig aftale med superliga-klubben

Sport
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Superligaklubben OB har sikret sig et solidt fundament for det videre arbejde i de kommende fem år. Klubben underskrev tirsdag en ny hovedsponsoraftale med Carlsberg, som gælder frem til 31. december 2006.

Aftalen er den mest omfattende sponsoraftale, Odense Boldklub til dato har indgået og styrker OBs muligheder for at komme med i toppen af dansk fodbold. Administrerende direktør i OB, Kim Brink, siger, at fremtiden ser lys ud i OB med så attraktivt et navn på sidelinien.

Attraktiv aftale
»Det er på mange måder en meget attraktiv sponsoraftale, som stiller os rigtigt godt før de kommende års udfordringer. Vi er meget glade for, at det er lykkedes at tiltrække et internationalt varemærke som Carlsberg. De arbejder yderst professionelt med sportssponsorering, og derfor er deres tilgang til OB en betydelig blåstempling af vores arbejde. Det viser, at vi deler og tror på en række spændende visioner for OB«, siger Kim Brink.

Vigtig aftale for Carlsberg
For Carlsberg er aftalen en af de vigtigste, som virksomheden har indgået i Danmark.

»Carlsberg er stolt af at kunne kalde sig hovedsponsor for OB. Det er to virksomheder, som på mange måder ligner hinanden. Begge virksomheder trives i et dynamisk miljø, som er præget af meget hård konkurrence, og begge har trofaste fans og kunder, som vi værdsætter højt«, siger marketingdirektør i Carlsberg Danmark A/S, Ken H. Andersen.

Få Politiken leveret alle julehelligdagene

Få Politiken leveret hver søndag i en måned + alle julehelligdagene. Du får 8 aviser for 99 kr.

Kom i gang med det samme

Annonce

Læs mere