0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Unicef ny hovedsponsor i Brøndby

Efter 15 år bliver Codan-logoet på Brøndbyspillernes maver til sommer skiftet ud med Unicefs. Sponsoratet indbringer Vestegnsklubben et trecifret millionbeløb.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Fodbold
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Fodbold
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Når denne sæson er ovre kommer der til at ske en markant ændring med Brøndby-trøjen.

Det er dog ikke de karakteristiske blå-gule farver, der udskiftes, men reklamen på maven, hvor der i fremtiden skal stå Unicef med klar lyseblå skrift.

Deltag i debatten nu

Det koster kun 1 kr. at få fuld adgang til Politiken, hvor du kan læse artikler, lytte til podcasts og løse krydsord.

Læs mere

Annonce

Læs mere