Det danske OL-hold i Rio har været udsat for tyverier i den olympiske by.
Der er blandt andet blevet stjålet en iPad, flere mobiltelefoner, tøj og sengetøj, oplyser Danmarks chef de mission i Rio, Morten Rodtwitt, til Berlingske og TV2.
Det danske OL-hold i Rio har været udsat for tyverier i den olympiske by.
Der er blandt andet blevet stjålet en iPad, flere mobiltelefoner, tøj og sengetøj, oplyser Danmarks chef de mission i Rio, Morten Rodtwitt, til Berlingske og TV2.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nu1
2
3
4
5
6
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her