5 dage tilbage: Få Politiken Lyd i 6 mdr. for kun 99 kr.

Hvorfor går feminister amok, fordi jeg henter mit barn kl. 15?

Hjemmegående. I vores familie har jeg valgt at give min datter den tid, nærvær og omsorg tager. Det er et valg jeg tager 100 pct. ansvar for og er stolt over, siger Anne-Mette Karsted.Foto Finn Frandsen
Hjemmegående. I vores familie har jeg valgt at give min datter den tid, nærvær og omsorg tager. Det er et valg jeg tager 100 pct. ansvar for og er stolt over, siger Anne-Mette Karsted.Foto Finn Frandsen
Lyt til artiklen

For knap en uge siden fortalte jeg her i Politiken om, hvordan jeg sidste år valgte at sige mit job op, for at kunne give min datter, hvad jeg mener er den bedst mulige start her i livet.

Sidenhen er debatten omkring det interview gået totalt amok og som hovedperson i en sag, der slet ikke handler om mig, må jeg indrømme, at jeg sidder tilbage med følelsen af at være fuldstændigt ramt, rørt og dybt, dybt rystet!

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her