Kvinder - hvad kæmper I for? Lyt til artiklen Gem artiklen Gemt Læst Afspil eller pause lyd Henter... Hvad mener du, er kvindernes vigtigste kamp? ingenting
Forsker: Vi bliver nødt til at få fjernet Trumps venner fra ejendomsmægler-branchen fra forhandlingsbordet
P Lyt til Politiken Vi har en ny lyd-app til dig I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd. Lyt med nu
Kommentar Mette Davidsen-Nielsen Kritikerne af Sofie Linde og 'Hotel Romantik' overser det allervigtigste
podcast Den levende 4. JUNI 2026 'Det ubevidste': Har Trump åbnet døren til vores traumer og drifter? Afspil eller pause lyd Henter... ❌Der opstod en fejl:
podcast Den levende 21. MAJ 2026 SHITSTORMS: Hvad gør de ved os? (2/2) Afspil eller pause lyd Henter... ❌Der opstod en fejl:
podcast Den levende 7. MAJ 2026 SHITSTORMS: Har de vokset sig for stærke? (1/2) Afspil eller pause lyd Henter... ❌Der opstod en fejl:
podcast Den levende 7. MAJ 2026 SHITSTORMS: Har de vokset sig for stærke? (1/2) (PREMIUM) Afspil eller pause lyd Henter... ❌Der opstod en fejl:
podcast Den levende 23. APRIL 2026 Lea Ypi: Der er intet naturligt ved nationalisme Afspil eller pause lyd Henter... ❌Der opstod en fejl:
podcast Den levende 10. APRIL 2026 Broicisme: »Marcus Aurelius ville have hadet Andrew Tate« Afspil eller pause lyd Henter... ❌Der opstod en fejl:
podcast Den levende 2. APRIL 2026 Fik du hørt: DYREFABRIK - Det står meget værre til, end vi tror, når det gælder produktionen af dyr Afspil eller pause lyd Henter... ❌Der opstod en fejl:
podcast Den levende 12. MARTS 2026 KONSPIRATION? Det er ikke Pizzagate, men hvorfor ligner det så? Afspil eller pause lyd Henter... ❌Der opstod en fejl:
podcast Den levende 26. FEBRUAR 2026 MORALSK STRESS: »Når pyt-knappen bliver nævnt, og ja-hatten er på, så ved man, at den er helt gal« Afspil eller pause lyd Henter... ❌Der opstod en fejl:
podcast Den levende 12. FEBRUAR 2026 Hvad gør vi nu, lille Danmark? Afspil eller pause lyd Henter... ❌Der opstod en fejl:
Debatindlæg af Sorlannguaq Maria Ravn Lind Jeg sagde fra den aften. Det endte med at påvirke min relation til alle, der deltog i festen
Ibyens brevkasse Jeg har været på så mange dates, at jeg kan genkende mønsteret, før tjeneren når til vores bord
P Lyt til Politiken Vi har en ny lyd-app til dig I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd. Lyt med nu