SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Guderne skal vide jeg forbandede ham langt væk.
Men nu her, et halvt år efter, så kan vi se vi mangler ham. Der mangler noget styring i den socialdemokrartiske folketingsgruppe, vi mangler én der kan sætte ministrene på plads. Uden at kamme over. Uden at gå til yderligheder. Sass Larsen var socialdemokratiets vagthund der altid sagde det rigtige og korrekte.
Vi mangler en Sass Larsen til at få regeringen til at hænge sammen. Jeg tror ikke det med betalingsringen var blevet en skandale hvis Sass havde været ved roret. Forhandlingerne om energi og de kommende om førtidspension og kontanthjælp ville sikkert også have været nemmere med Sass.
Tilbage sidder man og spørger sig selv : SKULLE Helle T detronisere én af landets dygtigste politikere? Han har jo ikke gjort noget, og som vi kan forstå på ham selv er han frustreret over at han ikke engang selv må vide hvad det er han har gjort. Men han behøvedes jo ikke blive minister. Bare være med som Mogens Jensen?
Det var dårligt set af Thorning, tror jeg, at sende Sass ud i mørket, med mindre det han har gjort er helt forfærdeligt - men igen, det er der intet der tyder på ...
Se også
Læs hver dag
- 24. maj
- 24. maj
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 679 kr.
Alm. pris 799 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr