Annonce
Annonce
Annonce
Debat 5. maj. 2012 KL. 14.38

Hvorfor har Venstre haft flere toppolitikere i fængsel, end alle de andre partier tilsammen ?

send

Send artikel

Til:

(E-mail, adskil flere med komma)

Fra (E-mail): Besked:
print
Peter Bach
København S

Alberti, Riskær, og Brixtofte er alle eksempler på, at mange i det gamle bondeparti ikke kan kende forskel på dit, og mit.

Der er også mange i gråzone-området fra V, der iblandt deres statsministerkandidat der har haft et utal af bilagssager, og andre skandalesager i sit kølvand, men han har indtil nu altid sluppet fri.

I skrivende stund vil ca hver tredie vælger støtte partiet, hvilket virker komplet ulogisk, da danskerne er retsskaffent folk.

Det skyldes efter min mening en kombination af især to ting.

1.

HTS har aldrig været særlig populær i Danmark, da hun mere minder om en overklassefrue, end om en der kæmper, og tror på en velfærdsmodel som kommer de fleste danskere til gode, eller sagt på en anden måde status, og magt er vigtigere for hende, end visioner/idealer.

2.

V bliver massivt støttet af TV2,TV2 NEWS,BT,JP,Berlingske Tidende, og Børsen.Disse medier påvirker selvfølgeligt mange vælgere, da de næsten altid fremhæver V positivt, og hver gang der er en dårlig sag, så dækker de den langt mindre aggressivt end, hvis det er andre partier det handler om.

Til sidst mit eget svar på overskiften, der er en kultur i V der handler om, at rage så meget til sig som overhovedet muligt, og når/hvis man bliver opdaget så tager man en TIME OUT, hvilket vi har set et hav af gange de sidste 10 år.

Annoncer