SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Kære Bjarne Coridon.
Jeg spørger mig selv - hvor er det Socialdemokrati, som jeg har været medlem af siden min ungdom.
Hvor er de de socialdemokratiske værdier som jeg og mange af mine partifæller igennem tiderne kæmpede for? Hvor det var "den lille mand/kvinde" vi kæmpede for, når vi gennem skattepolitikken sikrede en mere ligelig fordeling af de økonomiske goder.
Er det værdier der nu er glemt? Hvor skattelettelser til de højestlønnede skal betales af forringede vilkår for pensionister og arbejdsledige. Og hvor hvor lønmodtagerne må knokle mere, for at få landets økonomi til at hænge sammen. De lønmodtagere der lige har fået fravristet deres efterlønsordning. Men du har selvfølgelig givet dem en lille skærv, som vi andre i barndommen fik vores søndagstiøre - så forventer man, de holder deres kæft.
At du stoler på Venstre må skyldes din naivitet. De siger godt nok, at man ved hvor man har dem. HUSK -. De står med kniven parat til at jage i ryggen på jer, når først en given lejlighed byder sig.
Læs hver dag
- 26. maj
- 26. maj
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 679 kr.
Alm. pris 799 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr