SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Jeg faldt lige over et link jeg syntes var yderst interessant.
Har før prøvet at råbe op til omverdenen hvordan det foregår i det danske sundheds system, men det er svært at stå og råbe alene i mængden. Der kommer heldigvis mere og mere fokus på problemet, og jeg kan da kun håbe på at ledende overlæger vil tage det til sig.
Jeg har hørt det igen og igen. Borgere med kroniske fysiske, nogen gange autoimmune , inflammatoriske sygdomme, som er blevet placeret i psykiatri regi, fordi lægerne ikke liiige vidste hvad de skulle stille op.
Man bruger altså en masse penge på at behandle fysisk syge borgere i psykiatrisk behandling, i stedet for at behandle det virkelige problem. Ja nogen er endda gået syge i op til 15 år inden den korrekte diagnose stilles. Ups.
Måske skulle de danske læger overveje at stole på diverse psykologer og psykiatere når de siger der intet er galt med patienten hverken psykisk eller emotionelt. Og bare indrømme at de ikke ved hvad patienten fejler, men så behandle så godt de kan, og evt sende dem til nogen der muligvis ved bedre.
Men læger tager jo aldrig fejl eller?!
Sørgeligt men sandt. Er der noget galt med patienten?! Eller er det bare det danske sundheds system der er noget galt med?
Læs hver dag
- 18. maj
- 18. maj
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 5600 kr.
Alm. pris 6200 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr