SektionerMedier |
Aktuelle temaer
Satire |
GenvejeServices |
Andre websitesKontakt |
send
Send artikel
Til:
(E-mail, adskil flere med komma) Fra (E-mail): Besked:
|
Det er stadig tilladt at bruge det mellem ørerne.
Det er ret sørgeligt at se at der er så mange der nu vil boycutte Tivoli pga. af deres samarbejde med Kopenhagen Fur.
Jeg elsker dyr og er vokset op blandt dem. Jeg kan sagtens se om et dyr har det godt eller skidt. Og minkene har det atlså godt i deres bure, de kender ikke til andet.
Den eneste grund til at man er modstandere er pga. af simpel uvidenhed. Modstanden skyldes udelukket at TV2 har haft sucess med deres program Operation X. Problemet med det program er bare at det var det rene fusk.
Danske mink har det godt. De er de husdyr i Danmark med mindst skader. Hele minken bruges, for deres kroppe bliver brugt til biodisel. Minkkroppe er altså med til at reducere CO2 forbruget!
Når minkene aflives, bliver de aflivet direkte fra deres bure, de skal ikke ud på en lang og stressede transport, som de dyr man med glæde spiser hver dag.
Hvis bare folk gad at lette sig fra deres computere og tage ud og besøge en minkfarm, så ville de se at minkene har det godt. Selvfølgelig er der også nogle minkavlere der ikke behandler deres dyr ordentligt, men det er der bestemt også indenfor alle andre dyreracer! Dem skal der selvfølgelig også gøres noget ved.
Fakta er, at hvis en mink ikke har det godt, så har den en dårlig pels, hvilket betyder at avleren ikke får nær så meget for den. Så avleren har en naturlig interesse i at minkene har det godt.
Og i disse krisetider, så tænk på alle de arbejdesløse der ville blive hvis minkavl forbydes.
Så min bøn er: Sæt jer nu ind i tingene før I hopper med på vognen. Kig på fakta, og ta' ud og besøg en farm. Lad vær med at tro på alt hvad I ser i tv, det er fup. Når I har gjort det, så vil jeg gerne høre om i stadig er modstander, for jeg tvivler.
Læs hver dag
- 23. maj
- 23. maj
Bordfolk, æggebæger
Med kollektionen 'Bordfolk' har Lucie Kaas givet nyt liv til de dansk designede æggebægere, der prydede morgenbordene 60'erne og 70'erne.
|
|
|
|
||||
|
Pluspris 679 kr.
Alm. pris 799 kr
|
|
Pluspris 1145 kr.
Alm. pris 1350 kr