Annonce
Annonce
Annonce
Debat 25. okt. 2012 KL. 11.08

Her en direkte opfordring til Thorning: SKIFT TIL DE RADIKALE !

send

Send artikel

Til:

(E-mail, adskil flere med komma)

Fra (E-mail): Besked:
print
Peter Bach
København S

Næsten al den politik der er blevet gennemført det sidste år, er bestemt af R, hvilket har betydet at regningen fra finanskrisen, og VKOs elendige økonomiske politik, er blevet sendt til de svageste i samfundet, dog med nogle få undtagelser, som man gentager igen, og igen.

Thornings undskyldning er, at flere af de reformer som blev gennemført af den gamle regering, støttet af DF, og R, ikke kan ændres da man ikke har flertal, men så vidt jeg ved, fik S ca 2 1/2 gang flere stemmer end R, og derfor kan der kun være tale om, at man enten er godt tilfreds med den nuværende kurs, eller at man skandaløs ringe ved forhandlingsbordet.

Man virker desværre også ligeglad med alle de mennesker der står til, at miste deres dagpenge, og forstår slet ikke at et genoptjeningskrav på 1 år, vil betyde at et meget stort antal ikke vil kunne blive i ordningen, og da slet ikke i en lavkonjektur-periode, at man så kommer med nogle "løsninger" der lugter langt væk af manipulation, gør det endnu værre.

Thorning er en katastrofe for S, og hun har et meget stort ansvar for, at der er en motorvej ind i statsministeriet for den uduelige Lars Løkke Rasmussen til næste valg, og han kan samtidligt glæde sig over, at den førte politik til forveksling ligner Venstres.

Så meget tyder på, at V vinder næste valg, og S/SF får en kæmpe lussing, mens man sagtens kan forestille sig R kommer med i en V-regering.

Thorning får så nok en toppost nede i EU, mens hendes parti står skamskudt tilbage, og skal bruge mange år på at genvinde befolkningens tillid tilbage.

Min overskrift er skrevet lidt som en provokation, men jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at S skal skifte formand hurtigst muligt, da de er ved, at miste deres sjæl, og værdier.

Annoncer