Åbent brev: Jeg er dybt bekymret over den politiske blindgyde, vi er endt i, Lars Løkke

Lyt til artiklen

Det er første gang i mit liv, at jeg har skrevet et åbent brev. Og det bliver ikke mindre underligt af, at du givet læser det umiddelbart før, at vi to senere i dag skal stå overfor hinanden nede i Folketingssalen til den månedlige spørgetime.

Du ved og jeg ved, at tiden under spørgetimen er mere end begrænset. Tre korte spørgsmål og tre tilsvarende korte svar og ikke et sekund mere. Hvis det står til Folketingets formand. Så hvad gør man så, når man som jeg har rigtig meget på hjertet? Man skriver et åbent brev til sin statsminister. For det er det, du er. Min og alle andre danskeres statsminister. Uanset om vi bor i Nordjylland eller på Nørrebro. Og uanset om vi har stemt på dig eller ej.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Group 2

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her