OB's Lars Jacobsen bliver holdkammerat med Stig Tøfting og Kim Christensen i den tyske Bundesligaklub Hamburger SV fra den 1. juli, skriver onside.dk. Den 22-årige forsvarsspiller har længe været sat i forbindelse med en række udenlandske klubber, og torsdag faldt der så en handel på plads. »Jeg er glad for at have fået kontrakt med Hamburg, og at min fodboldfremtid nu er på plads«, siger Lars Jacobsen. Den talentfulde forsvarer, der altid har spillet i OB, har skrevet under på en treårig kontrakt med den nordtyske klub.
Lyt til artiklen
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuAllerede abonnent? Log ind
Mest læste
-
Trump har sin egen teori om, hvorfor renovering af Lincoln-mindesmærket er gået så galt
-
Peter Viggo Jakobsen om nye ukrainske angreb: »Derfor rammer de her angreb hårdt«
-
Neurokirurg: De, der siger noget andet om cykelhjelmen, ved ikke, hvad de taler om
-
Klarlund: Det er ikke formynderi, men ren overlevelse
-
Satirikeren taber til poeten af samme navn
-
Venstre-politiker fjerner sit navn fra omstridt udredning
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce




























