Jeg er med i en Facebookgruppe, ja ja, så gammel er jeg, om Athen.
Først i håb om at få gode fif til steder, jeg ikke selv kunne finde, når jeg besøger byen, men de kommer sjældent. Så når jeg bliver hængende, er det for at fnise af amerikanere, der ikke er vant til at rejse. De vil gerne lige være sikre på, at alle tager dollars, høre om man kan købe deres særlige yndlingssodavand, og hvordan de lejer biler for at køre rundt fra seværdighed til seværdighed – og hvor man smadrer tallerkner og danser som i Mamma Mia. Min favorit ville for nylig høre om, der ikke var nogen, der ville invitere ham til et bryllup. Han havde hørt, det var sådan en skæg fest. Godt, de kommer væk fra USA. De trænger.




























