I to et halvt år har de været væk fra deres mor, men nu får hun igen sine børn i sine arme.
Udenrigsministeriet har nemlig netop bekræftet over for DR Nyheder, at børnene er på vej hjem.
I to et halvt år har de været væk fra deres mor, men nu får hun igen sine børn i sine arme.
Udenrigsministeriet har nemlig netop bekræftet over for DR Nyheder, at børnene er på vej hjem.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.
Bliv abonnent nuI Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her