Ole Knudsenhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.
Ole Knudsenhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.
Regeringen har efter ugers pres meldt ud, at den vil give 15 mio. kr. til at afværge hjemløshed efter kontanthjælpsreformen. Københavns socialborgmester vil ikke have penge. Hun vil have loven ændret.
Situationen er så alvorlig i København, at borgmester hellere vil have hurtig lovhjemmel end millioner
Arkivfoto Joachim Adrian
Lyt til artiklen
Henter...
Regeringen afsætter 15 millioner kroner til fordeling blandt kommunerne for at forhindre hjemløshed som følge af kontanthjælpsreformen. Beløbet er sandsynligvis langt fra nok, men det
vigtigste er, at regeringen nu endelig erkender, at der er et problem.
Ole Knudsenhar delt denne artikel med dig. Log ind eller opret en profil, for at læse den.