Ole Knudsenhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.


Ole Knudsenhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

Fuld digital adgang for 149 kr./md. i op til 6 måneder.

Regeringen har efter ugers pres meldt ud, at den vil give 15 mio. kr. til at afværge hjemløshed efter kontanthjælpsreformen. Københavns socialborgmester vil ikke have penge. Hun vil have loven ændret.

Situationen er så alvorlig i København, at borgmester hellere vil have hurtig lovhjemmel end millioner

Arkivfoto Joachim Adrian
Arkivfoto Joachim Adrian
Lyt til artiklen

Regeringen afsætter 15 millioner kroner til fordeling blandt kommunerne for at forhindre hjemløshed som følge af kontanthjælpsreformen. Beløbet er sandsynligvis langt fra nok, men det

vigtigste er, at regeringen nu endelig erkender, at der er et problem.

Ole Knudsenhar delt denne artikel med dig. Log ind eller opret en profil, for at læse den.

Opret profilHar du allerede en profil?Log ind her

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her