0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Jeg blev vred, da jeg læste debatten om Hassan og Østergaard

Er det i orden at have sex med en ung mand, man er kontaktperson for?

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
SIMON FALS (arkiv)
Foto: SIMON FALS (arkiv)

Debat: Er det i orden at have sex med en mindreårig person, er det i orden at have sex med en ung mand, man er kontaktperson for?, spørger Merete Pryds Helle.

Merete Pryds Helle
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Merete Pryds Helle
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg læste forundret de første omtaler af Louise Østergaards bog, der er bygget over forholdet til Yahya Hassan, som hun har været kontaktperson for, og som vi alle kender som en ung mand med en problematisk baggrund, der har gjort sig bemærket som lyriker.

Min første tanke var, om ikke Louise Østergaard bryder sin tavshedspligt som kontaktperson, en handling der er strafbar. Det lader dog ikke til at være en vinkel, nogen finder interessant i den debat der har verseret.

Det er mere interssant at tale om sex; er det i orden at have sex med en mindreårig person, er det i orden at have sex med en ung mand, man er kontaktperson for?

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Bliv en del af fællesskabet på Politiken

Det koster kun 1 kr., og de hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Prøv nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter