0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Her er 28 grunde til at Dansk Folkeparti ikke skal til magten

Partiet skal stilles til regnskab for de seneste års mange vilde udtalelser.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

De seneste exit-polls indikerer at DF er Danmarks næststørste parti. Kilde: politiken.tv/ Mathias Fjeldborg, Mikkel Fosgrau Stoumann

Rasmus Brygger
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Rasmus Brygger
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Dansk Folkeparti står efter næste folketingsvalg til at få mere indflydelse på dansk politik end nogensinde før. Men partiet, som vælgerne i øjeblikket flokkes til, får et fripas af dimensioner for alle de helt vilde, ubehagelige og totalt gakkede udtalelser partiet er kommet med de seneste år. Dem skal de stilles til ansvar for.

Man kan lave en sådan liste for alle partier, men det er bemærkelsesværdigt præcist hvor absurd mange forslag, det er muligt at støve op, når det gælder Dansk Folkeparti. Faktisk repræsenterer denne liste kun en lille andel af, hvad jeg har stødt på i min research. Jeg skulle sige mit dagjob op, hvis jeg skulle lave en komplet liste over partiets vilde udtalelser. Så I må nøjes med de værste:

Her er 28 grunde til at Dansk Folkeparti ikke skal til magten:

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce