Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Næste:
Næste:

Tegning: Jørn Villumsen

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Danske Banks tåbelige selvmål

Ny kampagne må kandidere til en af årets priser for spektakulær dumhed.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Selv om man har et markedsføringsbudget i multimillionklassen, og således burde være økonomisk i stand til at aflytte stemningen i sine omgivelser, så kan man sagtens ende med at fremstå aldeles tonedøv alligevel.

Det er Danske Banks nye kampagne ’New Normal – New Standards’ et flot eksempel på.

Kampagnens budskab er, at Danske Bank er en storbank, der lytter til, og retter ind efter, kritik fra sine skarpeste modstandere, som implicit indrømmer at have fejlet, som har lært af fejlene og er modig nok til at omfavne sine kritikere.

Danske Bank vil gerne vise, at den har læst tidsånden og gjort den til en del af sit corporate dna.

Dermed vil Danske Bank gøre sine hoser grønne hos dem, der er blevet, eller kunne blive, inspireret af ’Skift bank’-initiativet, der opfordrer kunderne til at skifte gemene banker ud med redelige.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden