Nyhed! Politiken Lyd i 6 mdr. for kun 99 kr.

Læserbrev: Der er alt andet end rent på Hvidovre Hospital

Beskidt. På Hvidovre hospital går der flere dage mellem rengøringen ifølge dagens læserbrevsskribent.
Beskidt. På Hvidovre hospital går der flere dage mellem rengøringen ifølge dagens læserbrevsskribent.
Lyt til artiklen

22. juni blev min kone indlagt på en mave-tarm-kirurgisk afdeling på Hvidovre Hospital for at gennemgå en stor og kompliceret operation. Derfor fik hun tildelt en enestue med eget bad og toilet. Stuen bar umiskendelige tegn på ikke at være blevet rengjort, inden hun flyttede ind. Ikke mindst badeværelset bar stærkt præg af den manglende rengøring i form af en beskidt wc-kumme og håndvask samt stænk af lort på væggene.

Min kone slog sig til tåls med, at rengøringspersonalet endnu ikke havde nået det, at der ville blive rådet bod på det senere. Men hun skulle blive klogere. Da der var gået et par dage, uden at der var sket noget, klagede min kone over forholdene til plejepersonalet, der gav hende ret i hendes synspunkter vedrørende den dårlige rengøringsstandard.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her