Kommentar: Flere arkitekturkritikere i medierne, tak

ARKITEKTUR. Det er svært at undervurdere, hvad en offentlig-privat institution som Dansk Arkitektur Center har betydet for det seneste årtis succeser i dansk arkitektur og tilsvarende en privat institution som Realdania, skriver Karsten R.S. Ifversen. Men de to institutioner er ikke fri for interesser.
ARKITEKTUR. Det er svært at undervurdere, hvad en offentlig-privat institution som Dansk Arkitektur Center har betydet for det seneste årtis succeser i dansk arkitektur og tilsvarende en privat institution som Realdania, skriver Karsten R.S. Ifversen. Men de to institutioner er ikke fri for interesser.
Lyt til artiklen

Hver gang der sker en større begivenhed i arkitekturens verden, kan jeg være sikker på, at mindst et par danske tv-stationer ringer til mig:

Kan jeg ikke lige komme og fylde deres flade med den viden, de ikke selv har. Gratis, naturligvis.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her