0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Nu render de vælgerne på dørene

I næste valgkamp vil partierne både banke på døren og ringe vælgerne op.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
 JENS DRESLING (arkivfoto)
Foto: JENS DRESLING (arkivfoto)

Konkurrencefordel. Socialdemokraterne og SF er tilsyneladende længst fremme i forbindelse med opbygningen af et beredskab, som kan sikre en høj grad af personliggjort kommunikation i den kommende valgkamp.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Danske partier er fuld i gang med at genopfinde den ældste form for politisk kommunikation, nemlig den personlige politisk kommunikation, hvor frivillige fra partierne kontakter vælgerne derhjemme.

I 2011 vil hundredtusindvis af danskere få leveret politik til døren.

Socialdemokraterne har på forhånd annonceret, at de håber på at nå en halv million via dør til dør-kontakt og telefonopkald inden valget.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu