Spørg ministeren: Hvordan får vi mere kvalitet i uddannelserne?

chat. Morten Østergaard udpegede i går et såkaldt 360 graders ekspertudvalg. »Udvalget er ikke et forsøg på at lægge diskussionen om kvalitet død. Den diskussion fortsætter. Jeg vil gerne høre, hvad studerende og ansatte oplever som godt eller skidt på uddannelserne uden for de sammenhænge, hvor jeg møder uddannelsernes ledere«, siger Morten Østergaard.
chat. Morten Østergaard udpegede i går et såkaldt 360 graders ekspertudvalg. »Udvalget er ikke et forsøg på at lægge diskussionen om kvalitet død. Den diskussion fortsætter. Jeg vil gerne høre, hvad studerende og ansatte oplever som godt eller skidt på uddannelserne uden for de sammenhænge, hvor jeg møder uddannelsernes ledere«, siger Morten Østergaard.
Lyt til artiklen

Kvaliteten daler. Det siger de studerende, erhvervslivet og censorerne. Derfor skal et ekspertudvalg nu kulegrave de videregående uddannelser. Målet er at skabe et bedre og mere erhvervsrettet uddannelsessystem - for de samme midler.

Stort cirka lød det i går fra uddannelsesminister Morten Østergaard (R).

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her