Haarder: »Jeg vil have lov til at udtale mig om, hvad jeg synes er vigtigt«

Debat. Bertel Haarder kan ikke forstå, hvorfor læserne ser kritisk på hans debatindlæg »Hurra for Møllehave«. »Hvem kan have ondt af det? Jeg synes, der er nogen, der er sippede og snerpede og har travlt med at finde fejl hos alt og alle«.
Debat. Bertel Haarder kan ikke forstå, hvorfor læserne ser kritisk på hans debatindlæg »Hurra for Møllehave«. »Hvem kan have ondt af det? Jeg synes, der er nogen, der er sippede og snerpede og har travlt med at finde fejl hos alt og alle«.
Lyt til artiklen

Bertel Haarder (V) kan ikke forstå, den kritik hans debatindlæg i dagens udgave af Politiken har mødt.

Her forsvarer indenrigs- og sundhedsministeren præsten Johannes Møllehave, der har været genstand for megen medieomtale, siden han 5. april drak sig fuld på hotel d'Angleterre på Kongens Nytorv og larmede så meget, at politiet blev tilkaldt og anholdt ham.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her