Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Tegning. Mette Dreyer

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Må vores børn ikke lære noget i børnehaven?

Selvfølgelig skal vi ville noget med vores dagtilbud. Ellers ville de jo bare være opbevaringsanstalter.

Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Kroniken 25.11. havde den foruroligende overskrift ’Fremtidens dagtilbud er ikke for børn’. Her hævder to erfarne pædagoger og ledere, Jytte Hare og Jytte Mølgaard, at det stærke politiske fokus og fremkomsten af strukturerede pædagogiske metoder ødelægger både børns leg og fantasi og en suveræn pædagogisk tradition. De kommer i Kroniken med flere fine eksempler på god pædagogisk praksis, hvor den voksne med udgangspunkt i børnenes nysgerrighed formår at skabe en god og lærende oplevelse for børnene.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden