Politiker med mave og dobbelthage: Hvorfor skal jeg dømmes ude på min grad af fuckability?

Screendump af opslaget fra Facebook, hvor Anna Overlund bliver bedømt på sit udseende i stedet for sine politiske holdninger overfor Pernille Vermund.
Screendump af opslaget fra Facebook, hvor Anna Overlund bliver bedømt på sit udseende i stedet for sine politiske holdninger overfor Pernille Vermund.
Lyt til artiklen

Torsdag havde jeg den fornøjelse at blive sat op imod Pernille Vermund fra Nye Borgerlige i en battle på de sociale medier, og jeg tabte vist i kategorien 'mest fuckable'.

Jeg var repræsenteret med et screenshot af en politisk udtalelse, jeg er kommet med i denne uge om trafiksikkerhed. Et billede med klassisk hvid baggrund, professionelt billede med teksten 'Sikre skoleveje giver selvsikre børn i trafikken', og jeg så ud, som jeg nu engang ser ud - med dobbelthage, stor rund mave og knaldrød læbestift.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her