Kenneth Nørgaardhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.
Vi demonstrerer, politikerne lytter måske lidt, men så sker der alligevel ikke noget. Det hele falder til jorden. De ting, som vi kæmper for, er vigtige, og det kan ikke passe, at vi lever i et demokratisk land, hvor der slet ikke bliver lyttet til de unge.
Førstegangsvælger: »Politikerne lytter ikke nok til min generation, og jeg aner ikke, hvad vi kan gøre ved det«
Lyt til artiklen
Kenneth Nørgaardhar delt denne artikel med dig. Log ind eller opret en profil, for at læse den.
Opret profilHar du allerede en profil?Log ind her
Mest læste
-
»Jeg kender folk med lange videregående uddannelser, der siger: »Vi har opgivet!««
-
Hvordan kan man anbefale den som deleret? 235 kroner for en enkelt bid delt i to
-
Chokerede eksperter kalder Trumps skatteaftale »fuldstændig ulovlig« og »gennemført korrupt«
-
Ekstra Bladets chefredaktør stopper og bliver ny DR-korrespondent
-
Løkke snyder pressen og tager bagdøren: Forhandler lige nu med Troels Lund Poulsen
-
Henrik Palle: Det er ingen skam at gå, når man bliver smidt ud. Men det skal gøres med stil – og det gjorde Stephen Colbert
1
2
3
4
5
6
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Indholdet fortsætter efter annoncen
Annonce
Kronik af Anne Ruby
Vi har en ny lyd-app til dig
I Politiken Lyd kan du få alt det, du godt kan lide ved Politiken, og mere til - bare som lyd.
»Jeg kender folk med lange videregående uddannelser, der siger: »Vi har opgivet!««
Hvordan kan man anbefale den som deleret? 235 kroner for en enkelt bid delt i to
Debatindlæg af Asmaa Abdol-Hamid