Johanne, Leide og Maja deltog alle som tilskuere til en paneldebat om normeringer og vilkår for forældre og børn. Siden de er blevet mødre er emner som minimumsnormeringer, klima og bæredygtighed blevet endnu vigtigere politiske emner for dem.

Forælder: »Børneområdet er blevet min absolut højeste prioritet. Det er det, jeg kommer til at stemme efter«

Maja Krowicki deltog som tilskuer til paneldebat om nomeringer og vilkår for forældre og børn i Øbro-hallen. Foto: Jens Hartmann Schmidt
Maja Krowicki deltog som tilskuer til paneldebat om nomeringer og vilkår for forældre og børn i Øbro-hallen. Foto: Jens Hartmann Schmidt
Lyt til artiklen

»Alle børn har samme behov for voksenkontakt«

Johanne Augustinus Hansson, kandidat i socialt arbejde, på barsel med sin datter på syv måneder:

»Klima er helt klart kun blevet et vigtigere spørgsmål for mig, efter at jeg blev mor. Nu føles det endnu mere akut. Derfor var det vigtigt at høre partiernes konkrete forslag til, hvad der kan gøres på det område«.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her