0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Nyhed – quiz mod Politikens redaktion i JuledystenTag quizzen

Sognepræst: Jeg skældte min søn ud for at se Paradise Hotel, men jeg slugte selv første sæson af Paradise Christiansborg råt

Der var drama som i et realityshow, da Radikale stemte Morten Østergaard hjem. Men realityshow er og bliver noget lort.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Roald Als/POLITIKEN
Foto: Roald Als/POLITIKEN
Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debat
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg opdagede forleden, at min søn sad og så Paradise Hotel. Realityshowet, der har kørt knap 10 år, hvor en gruppe smukke og liderlige unge i 20’erne bures inde på et hotel i troperne og så ellers skiftevis knalder og stikker hinanden i ryggen i intrigante magtspil, indtil kun én står tilbage.

Jeg gav ham selvsagt den største skideballe, fortalte ham, at han spildte sin ungdom, han sluttede min skideballe af med at konstatere, at han ville melde sig næste gang. Jeg traskede ud af hans værelse, stemt hjem.

Reality er spild af tid. Det mente jeg, lige indtil jeg tog mig selv i at sluge det råt. Den seneste tid i dansk politik har været et spektakulært, nyskabende og stærkt underholdende realityprogram. Samtlige medier har slået sig sammen i breaking format og med Paradise Christiansborg sæson 1: De radikale med undertitlen ’Hånden På Låret’. Nu fik vi endelig den saftige sladder, som vi alle kan tale om den næste dag i kantinen.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Podcasts

Annonce