eva eistruphar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

eva eistruphar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

Debatindlæg afHans Peter Madsen

Forfatter, oversætter, tekstredaktør, skriveunderviser og litteraturkritiker

At Politiken publicerer en faktaboks, der er hallucineret frem af kunstig intelligens, er et tegn på et større problem i mediebranchen.

Forfatter og oversætter: Politikens brug af kunstig intelligens afslører et større problem i mediebranchen

Lyt til artiklen

Lørdag 24. maj bragte Politiken en stor portrætartikel om forfatteren Harald Voetmann, om hans forfatterskab og angst, beklædning og forhold til sine afdøde forældre.

Jeg ved ikke, om jeg kan stole på noget af det, der står i artiklen. Jeg kan blive helt i tvivl: Findes Harald Voetmann – hvis bøger jeg ellers har læst – overhovedet?

eva eistruphar delt denne artikel med dig. Log ind eller opret en profil, for at læse den.

Opret profilHar du allerede en profil?Log ind her

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her