Tilbud: Få digital adgang og avisen leveret i weekenden for 199 kr./md.
Jeg gik fra mødet med pædagogen med tanker som: Ser jeg forkert? Overdriver jeg? Jeg er nok for følelsesmæssigt involveret. Den tvivl har en pris. Ikke kun for forældrene, men også for børnene, skriver Lisa Duus Nielsen. Foto: Loui Pedersen

Jeg er mor til et barn med særlige behov. Det er ikke en uddannelse, man vælger. Alligevel har jeg gennem årene tilegnet mig en viden, som intet kursus kunne have givet mig.

»Du er jo selv sådan lidt ængstelig, så måske er det derfor, din søn også er det!«, sagde pædagogen til mig

Jeg gik fra mødet med pædagogen med tanker som: Ser jeg forkert? Overdriver jeg? Jeg er nok for følelsesmæssigt involveret. Den tvivl har en pris. Ikke kun for forældrene, men også for børnene, skriver Lisa Duus Nielsen. Foto: Loui Pedersen
Lyt til artiklen

Gennem årene har jeg gennem årene tilegnet mig en viden, som, der omhandler netop mit barn.

Alligevel har jeg ofte oplevet, at denne viden bliver mødt som bekymring. Som følelser. Og det har sat dybe spor i mig og efterladt mig med spørgsmålet: Hvornår bliver erfaring egentlig anerkendt som viden?

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad
PodcastSe alle

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her