Vi gjorde alt for at få vores bryllup til at virke lowkey. Det virkede. Til en pris af 250.000 kr. Nu er vi så lige blevet inviteret til lowkey-bryllup i Toscana.
Vores bryllup er for længst overstået. Vi blev gift. Folk havde en god aften. Man skulle tro, at konkurrencen sluttede dér
Foto fra Christopher Falkenberg og hustruens »lowkey« bryllup i et drivhus på Vesterbro. Brylluppet er for længst veloverstået, men konkurrencen om at holde den bedste bryllupsfest nogensinde er stadig i fuld gang. Foto: Privatfoto.
Min kone har en irriterende evne til bare at synes, at andre menneskers bryllupper er dejlige. Jeg er mere nuanceret.
Jeg kan godt se, hvis østersene var en anelse overflødige. Hvis livebandet spillede for længe. Eller hvis badehotellet lå upraktisk for de ældre i selskabet.
»Det var også lidt meget, var det ikk’?«.
Hvis man leder grundigt nok, finder man næsten altid et eller andet. Og jeg leder meget grundigt.
Læs videre for 1 kr.
Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.