0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Jeg har fået nok: Jobcentrenes cirkuslege er dybt ydmygende

Her er en kort dagbog over mit 4. aktiverings-forløb.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Tegning: Anne-Marie Steen Petersen

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

»Godmorgen, hvor ser I dog friske ud! Er I klar og har krydset jer af? Hvor er det flot. Mange af jer er måske lidt negative og tænker, at I er mere eller mindre tvunget til at være her? Den indstilling vil jeg meget gerne bede jer om at sætte uden for døren. På med ja-hatten! Solen skinner! Vi er her da, fordi skal lave et stykke arbejde – rigtigt arbejde!«.

Hvis man ikke lige vidste det, kunne man måske fristes til at tro, at ordene kom fra en helt almindelig overfrisk fitness-instruktør nede i det lokale center. Men jeg er her ikke for at få strammet fedt op.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Politiken.dk i 3 måneder - kun 299 kr.

Læs hele artiklen nu

Køb abonnement