Debatindlæg afChris Bjerknæs

Farvehandler og landsformand for Dansk Folkepartis Ungdom

Chris Bjerknæs: Hvorfor hopper I på de rituelle slankekure i januar? Jeg vil spise, ryge og drikke mere i 2018

Lyt til artiklen

Julen er over os, og julen er hjerternes fest. Men for mig, som med de fleste andre, handler julen også om mad, og jeg skatter de danske madtraditioner højest, når det kommer til julen. Jeg har allerede, bare her i december, spist både sovs, and, flæskesteg og risalamande, og det smagte godt nok dejligt.

Jeg har sandsynligvis også taget et par ekstra kilo på, men det må jeg jo tage med. Så er der heldigvis mere af mig, som min kone kan elske. Nogle ville så have et nytårsforsæt om at tabe kiloene igen, men jeg tror, at jeg vil gentage mit nytårsforsæt fra sidste år om at ryge mere, drikke mere og spise mere, for det har jeg nemlig holdt med stor succes. Med det nytårsforsæt in mente føler jeg mig også gladere, end hvis jeg var en af de forhippede fitness-tosser, som altid stresser rundt de første tre uger efter nytår.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her