Mohamad Alnabhan kom til Danmark i 2015. I dag skriver han om, hvilken fremtid han ønsker sig i Danmark, og hvorfor han er her.
Foto: Arkivfoto fra

Mohamad Alnabhan kom til Danmark i 2015. I dag skriver han om, hvilken fremtid han ønsker sig i Danmark, og hvorfor han er her.

Debatindlæg

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Syrisk gymnasieelev: Jeg flygtede fra krigen, nu vil jeg bare gerne have lov til at bidrage

Jeg ville hellere være kommet til Danmark som glad turist, men nu er jeg her, og jeg ønsker at tage en uddannelse og bidrage til det danske samfund.

Debatindlæg
FOR ABONNENTER

Jeg er oprindeligt fra Syrien. Jeg har boet her i Danmark i to år. Jeg er sikker på, at I kender Syrien. Men det betyder ikke, at I nødvendigvis har besøgt Syrien eller kender Syrien særlig godt.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent og få fuld adgang til Politiken i en måned for bare 1 kr.

Bliv abonnent for 1 kr

Mest læste

• Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce