Debatindlæg afJakob Olrik

Forfatter, foredragsholder og sexolog

Jakob Olrik solgte mandeludere: Kvinder er da også liderlige skurke

Lyt til artiklen

Ved lanceringen af mit nye blogsite holdt jeg for nylig en mandeauktion, som tre af mine flotte singlevenner modigt stillede sig til rådighed for. De var ganske vist ved at fortryde et par gange undervejs, men det lykkedes mig at overtale dem til at holde fast i deres beslutning.

Lidt før midnat en sommeraften på en natklub trådte ham, vi kaldte ’Sømanden’, frem med sit store, mørke skæg og sine buskede øjenbryn på et podie foran et jublende kvindepublikum på cirka 300, der var godt gejlet op efter at have drukket igennem i den frie bar. ’Sømanden’ blev efter tyve minutter afløst af den langhårede, generte og tavse ’Zenmaster’ og så af den modelsmukke, udadvendte vildmand nordfra, ’Den Islandske Saga’.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad
Fylder engelske ord for meget i dansk?

Christian synes, at »det ville være über fedt, hvis TV2 lod ’news’ hedde ’Nyheder’«. Jörg skriver, at sprog »ikke kan styres«, mens Jens Oluf mener, at mange mennesker og især de unge »dybest set er ligeglade«. Hvad mener du?

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her