Lars Igum Rasmussenhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

Lars Igum Rasmussenhar delt denne artikel med dig. Som abonnent kan du frit dele artikler med familie og venner - det kræver kun, at de logger ind eller opretter en profil.

Debatindlæg afKarin Friis Bach

formand, sundhedsudvalget, Danske Regioner

Fakta taler for sig selv. Rygning er den risikofaktor, som koster flest liv og medfører mest sygdom

Formand for Sundhedsudvalget i Danske Regioner: For 80 kroner kan vi løse et alvorligt sundhedsproblem i Danmark

Lyt til artiklen

Med en hånd på cykelstyret fisker den unge mand foran mig noget op af rygsækken med den anden. Han bremser. Jeg overhaler og ser noget gløde i hans hånd. Det var en pakke cigaretter, han fiskede frem. Dem, regeringen vil hæve prisen til 50 kroner for i sit fremlagte forslag til finansloven.

Det bekymrer mig, hvis den unge mand ikke stopper med at hente smøger op af tasken i fuld fart på cykelstien.

Lars Igum Rasmussenhar delt denne artikel med dig. Log ind eller opret en profil, for at læse den.

Opret profilHar du allerede en profil?Log ind her

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her