0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Handikapaktivist: Hvor er alle I andre, når ’mine’ demonstrerer?

’Mine’ er de handikappede. Og vi lider. Voldsomt. Det må ikke blive en slåskamp mellem børnefamilier, hjemløse og handikappede, så jeg marcherer med i diverse demonstrationer, men hvor er I?

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Finn Frandsen
Arkivfoto:: Finn Frandsen

Jeg opfordrer alle de forskellige fagforbund: Slå jer sammen, kæmp sammen for en bedre social velfærd, skriver handikapaktivist Mitzie Pitzner i dette indlæg.

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg kunne ende med at blive en sur, bitter kvinde. Men det nægter jeg. Vi skal ikke være uvenner inden for sociale områder.

Hvorfor siger jeg det? Det gør jeg, fordi politikerne med deres tydelige mangel på indsigt i, hvad der foregår i luftlagene under dem og med deres ’holden-fast’ i den forhadte budgetlov, er med til at øge risikoen for splid blandt os, der har behov for hjælp.

Når der kommer flere varme hænder i børnehaver og vuggestuer, så skyldes det bl.a. de mange demonstrationer, der bliver et synligt bevis for den enkelte politiker om, hvor mange vælgerstemmer der ligger i at forbedre normeringerne. Jeg har ikke små børn, ej heller børnebørn, men jeg gik også med i en af demonstrationerne, for selvfølgelig synes jeg, det er skandaløst med den dårlige bemanding i landets institutioner.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts