Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Hvis vi ikke ved, om vi kan få pengene for vores aflyste flyrejse eller koncert tilbage, vil flere af os formentlig være tilbageholdende med at handle, skriver Anja Philip, formand for Forbrugerrådet Tænk, i dette indlæg.

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.


Formand for Forbrugerrådet Tænk: »Desværre har der over de seneste uger tegnet sig en rigtig kedelig tendens«

Trygge forbrugere er afgørende, når vi efter krisen skal have gang i samfundsøkonomien.

Debatindlæg
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Coronakrisen rejser rigtig mange spørgsmål for os forbrugere. Det ser vi tydeligt i Forbrugerrådet Tænks rådgivning, hvor vi i øjeblikket har markant flere henvendelser end normalt, fordi rigtig mange har spørgsmål om deres rettigheder, når f.eks. ferier eller koncerter bliver aflyst.​

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få det store overblik for 1 kr.

Prøv den fulde adgang til Politiken.dk, apps, podcast og meget mere for kun 1 kr. De hurtigste er i gang på under 34 sekunder.

Læs mere

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden