Debatindlæg afAhmed Faiz Abdirahman

psykolog

Kære Marianne, jeg synes også, at det er hul i hovedet at sætte dit og mit helbred på spil. Men hvorfor skal det overhovedet være nødvendigt at løbe den risiko i 2020?

Mariannes kommentar om »bindegale« demonstranter holdt Ahmed vågen: Jeg vil hellere af dø af coronavirus end med et knæ i nakken

Lyt til artiklen

Mange danskere er tilsyneladende oprørte over weekendens demonstration i København til fordel for sortes rettigheder. Mange føler sig provokeret og frygter, at kampen mod covid-19 har været forgæves.

Marianne Nygaard skriver f.eks. i Politikens kommentarspor: »Det er dælme at pisse på os. Vi har holdt afstand, været hjemme længe, der er blevet lukket ned, medarbejdere er sendt hjem, nogen er fyret, andre er gået konkurs. Det er bindegalt«. Og videre: »Det er rystende, at et helt land lever under sådanne forhold – og vi skal se, de sidste 3,5 måneder er spildt tid«.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her