0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Mette Fugl: »Jeg tror, at lyset i mørket vil blafre et stykke tid endnu«

Min længsel søger dengang, jeg ikke gav mig til at råbe efter mænd, der spytter på gaden.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Glad som en gris i boblebad. En af mine venner er begyndt at bruge udtrykket uafladeligt. Først kunne jeg kunne ikke lade være med at klukke (lidt) for så desværre at falde i staver over tiderne. Det er længe siden, grisen eller for den sags skyld de fleste andre væsener har haft anledning til at juble.

Jeg ønsker så vildt at kunne vende tilbage til dengang, vi ikke skulle stopfodres med nyt om rådne mink og lige så rådne medborgere. De sidstnævnte, der næppe aner, hvad frihedsberøvelse er, tillader sig at bruge restriktioner som alibi for at kaste kanonslag i hovedet på andre. De har den frækhed at kalde sig modstandsbevægelse.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere