0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Gymnasieelev: Ingen fra min klasse kan løse en andengradsligning

Min oplevelse af den virtuelle undervisning er langtfra positiv.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Hvordan dælen kan det være, at ikke én herinde kan finde ud af at løse en andengradsligning?«. Det hørte jeg, stx-studerende på andet år, min matematiklærer sige for få måneder siden. Vi havde haft en prøve i et emne fra 1.g, som vi som matematikklasse burde have kunnet klare uden videre, så det er et godt spørgsmål.

11. marts blev Danmark lukket ned. Gymnasierne blev lukket, og vi gik over til at få virtuel undervisning. Hensigten og intentionen fejlede ikke noget: Vi skulle have et optimalt alternativ til den fysiske undervisning.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Læs artiklen nu, og få Politiken i 30 dage

Få adgang til hele Politikens digitale univers nu for kun 1 kr.

Læs videre nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter