To unge drenge i fodboldtøj træder ind foran dommerpanelet. De begynder at synge et hit af John Denver, men i stedet for at fokusere på drengenes sang zoomer kameraet ind på deres nervøse hænder, som gentagende gange piller og hiver i joggingbuksernes skridt.
Drengene får følgende besked med fra dommerpanelet på vej ud af studiet: »Det her er en reklame for vand og sæbe – tag et bad!«.
Ovenstående scene er fra dette års sæson af ’X Factor’, hele Danmarks musiktalentprogram, der i disse uger samler 1 million danskere foran skærmen hver fredag på TV 2. Mens sæsonen er ny, følger programmets struktur en velkendt drejebog med audition, bootcamp og nu liveshows.
Der skete en fejl, prøv igen senere
Der skete en fejl, prøv igen senere eller søg hjælp via vores kundecenter
Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.
Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.
Prøv Politiken nuEr du under 30 år og udeboende? Få halv pris her
Allerede abonnent? Log ind her
Skriv kommentar