Debatindlæg afSarah Bruun

folkeskolelærer

Arbejdsmiljøet i det offentlige er katastrofalt dårligt, fordi politikere presser citronen. Så de skal ikke negligere, at vi selvfølgelig risikerer at gå ned med stress.

Lærer i åbent brev til Cille Hald Egholm: Jeg er lærer, så selvfølgelig tager jeg arbejdet med hjem

Lyt til artiklen

Kære Cille Hald Egholm. Du er folkevalgt i Borgerrepræsentationen (V), og når man er det, har man et særligt ansvar for at udtale sig efter evne og grundig research. Det vil jeg mene, at du undlod i ’P1 Debat’ forleden.

Her udtalte du, at »når man er folkeskolelærer, har man fri, når man har fri. Man har timer, og så har man fri«. Du gik sågar videre og påstod, at det ikke er almindeligt for lønmodtagere at tage arbejdet og spekulationerne med hjem. Dit belæg? Du har selv engang haft et studiejob i Fakta, i en børnehave og på en café.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Group 2

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her