Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon

Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Læs nu
Du har ingen artikler på din læseliste
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Fotos: Sthanlee B. Mirador/AP, Thomas Cytrynowicz/AP
Klummer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Dette er en klumme. Klummen er udtryk for skribentens holdning.

En god dag for universets tredjesmukkeste kvinde - og en dårlig dag for Pokémon Go

Klummer
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

En god dag for...

Davina Bennett. Universets smukkeste kvinde blev kåret søndag aften i Las Vegas. Det blev den 22-årige sydafrikaner Demi-Leigh Nel-Peters, der løb med æren som Miss Universe 2017. Men det var kvinden på tredjepladsen, Davina Bennett (Miss Jamaica), der efterfølgende stak af sted med overskrifterne og endda fik sit eget hashtag: #MissJamaicaShouldHaveWon. Davina Bennett blev især hyldet for sit fyldige, naturlige afrohår, som stak ud blandt de sædvanlige langhårede fønfrisurer. »Jeg vandt ikke, men jeg opnåede, hvad jeg ville. Jeg er den første afrodronning, der nogensinde er nået så langt«, jublede Davina Bennett på sin Instagram-profil, hvor hun lovede, at verden fremover vil komme til at høre meget mere til hende.

En dårlig dag for...

Pokémon Go. Ja, der er stadig nogle, der render rundt og fanger virtuelle japanske fantasidyr på mobilen, selv om tallet er faldet meget, siden Pokémon Go-spillet blev lanceret sidste år. Uheldigvis opfører nogle spillere sig idiotisk og fanger løs, mens de kører bil og burde fokusere på trafikken. I det amerikanske amt Tippecanoe County, Indiana, har spillet kostet to mennesker livet, 31 andre er kommet til skade, mens hundredvis af bilister er kørt galt – typisk nær de såkaldte Pokéstops, hvor spillere kan sikre sig bolde og andre effekter til spillet. To økonomer fra Purdue University vurderer i avisen The Telegraph, at spillet har forvoldt skader for hele 7,3 milliarder dollars, alene i USA. Spillets udviklere, Niantic, har ingen kommentarer.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Læs mere:

Annonce

Annonce

For abonnenter

Annonce

Podcasts

Forsiden